ترافيك ارگانيك چيست + 6 منبع دريافت ترافيك براي سايت
اگر شما نيز يكي از افرادي هستيد كه به تازگي وارد دنياي سئو شدهايد و يا در حال حاضر در حال آموزش ديدن آن هستيد، شايد در مورد ترافيك ارگانيك، ترافيك خريداري شده و يا ترافيك مستقيم سوالاتي در ذهنتان داشته باشيد كه شما را گيج ميكند. اما جاي نگراني نيست. اگر دوست داريد به جواب سؤال خود دست پيدا كنيد به شما توصيه ميكنيم كه تا پايان اين مقاله را به دقت مطالعه كنيد. زيرا اين مقاله به شما ميآموزد كه ترافيك ارگانيك در حقيقت به چه ترافيكي گفته ميشود؟ چرا مهمترين نوع ترافيك ورودي هر وب سايتي است؟ و بهترين تكنيكهاي افزايش ترافيك ارگانيك يك وب سايت چيست؟ در واقع ترافيك ارگانيك يك اصطلاح است كه براي توصيف بازديد از يك سايت كه به وسيله نتايج ارگانيك موتور جستجوي گوگل و همچنين بدون استفاده از تبليغات پولي به دست آمده است، مورد استفاده قرار ميگيرد.
ترافيك ارگانيك به چه ترافيكي گفته ميشود؟
در واقع ترافيك ارگانيك يك اصطلاح است كه براي توصيف بازديد از يك سايت كه به وسيله نتايج ارگانيك موتور جستجوي گوگل و همچنين بدون استفاده از تبليغات پولي به دست آمده است، مورد استفاده قرار ميگيرد.
زماني كه كاربران يك عبارت را در مرور خود مانند گوگل، ياهو و بينگ سرچ ميكنند، اين موتورهاي جستجو مجموعهاي از نتايج را در اختيار كاربران طراحي سايت در گيلان خود قرار ميدهند. اين نتايج از صفحات رتبه بندي شده در موقعيت هاي برتر به صورت ارگانيك تشكيل شده است. البته در فهرست نتايج اين موتورهاي جستجو مجموعهاي از تبليغات كه با عبارت ad همراه هستند نيز مشاهده ميشود كه با نتايج ارگانيك كاملاً متفاوت هستند. تفاوت اصلي اين دو مجموعه در فهرست نتايج موتورهاي جستجو در اين است كه ترافيك ارگانيك، رايگان است؛ اما استفاده از اين تبليغات، پولي. استاد وب
برچسب: ،
ادامه مطلب